mandag den 21. november 2011

Oh Deer aka. Det Gyldne Dådyr

















Er du til retro og vintage som jeg? Så skal du helt sikkert fortabe dig i Det Gyldne Dådyrs skatkammer; bunkevis af billige vintagefund til både huset, manden og dig selv og skoldhed kaffe og chai. Jeg var vist i 'prikkent' humør, for jeg kom derfra med en prikket blå skjorte og en prikket ny blød yndlings-angorasweater til de kolde efterårsdage. Nød også en kop kaf' og var lige ved at lade mig friste af de lækre lakrids-cookies og de hjemmelavede og nybagte honningkagehjerter, som fint lå til tørre i baglokalet...

Stedet emmer af god stil - mormor, forstås - og hygge. Jeg kunne hænge i de bløde sofaer i timevis og fristes af en clutch til 30 kr. og en sixpence til kun 65, - og en cashmeresweater til 50,- og en... og en... Ja, det er rørende billigt og vildt hyggeligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar