fredag den 30. marts 2012

Out of the (beauty) box...



Her i overgangen fra vinter til forår er min i forvejen sarte hud ekstra sårbar. Derfor har jeg været på jagt efter et par plejende produkter. Jeg har længe ledt efter en serum, men synes generelt, de er alt for dyre; men så var jeg forbi Matas og faldt over en jojobaserum fra Dr. Scheller. Er ikke fan af duften, men det betyder knap så meget, når bare jeg kan se forskel på huden. Og det føler jeg allerede, jeg kan. Med i posen røg også en dejlig og diskret duftende body oil fra Matas Natur. Den er jeg allerede blevet helt afhængig af. Er generelt mere til olier end cremer, da de trænger meget hurtigere ind - i hvert fald i min tørre hud. Og da den ikke lige står på en tur til Frankrig for at hente min yndlings-body oil fra l'Occitane en Provence lige i nærmeste fremtid, måtte jeg finde et midlertidigt surrogat :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar