torsdag den 26. april 2012

Confetti Blue





Endelig er det lykkedes mig af få neglene i de smukke blå jeans fra H&M - og så til kun 79 mønter. Det er da en pris, man kan være med på. Og så røg der lige en pakke lækker farvelade til kløerne med i posen. Jeg er helt pjattet med Deborah Lipmann og Opis smukke glimmerlakker, men synes ikke lige, jeg har råd til at kaste en mindre formue efter disse. Derfor nuppede jeg den billige løsning til 29.95, hvor jeg fik en smuk mørk blå metallic, en sølvfarvet samt 'Spark me up' med de fine konfettifarver. Billedet ovenfor er med ét sølle lag. Jeg er sikker på, at resultatet bliver ganske fint med et par penselstrøg mere...

2 kommentarer:

  1. Har også tit haft et godt øje til disse lakker fra H&M :)

    Kig endelig forbi
    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  2. Tak, fordi du kiggede forbi, Julie. Ja, lakkerne er så fine, og jeg glæder mig som et lille barn, til det bliver vejr til bare lakkerede fusser :-) Jeg kigger fluks forbi din blog :-)

    SvarSlet