søndag den 17. juni 2012

Topshop Wanties

Topshop Wanties



Savle, savle! Hvor er der altså bare mange lækre ting blandt Topshops kollektioner lige pt. Og jeg har snust lidt rundt for at finde inspiration til ferien, som bl.a. går til London og Brighton. Det bliver kun til et hurtigt kig forbi Oxford Street, og ovenstående er lækre sager, jeg sagtens kunne finde et par favoritter imellem. Jeg er ret vild med leggings, fordi de bare er så ultrabehagelige, og ovenstående i universe- og aztec-print er gode bud på nye favoritter. Jeg er også vild med den florlette, blomstrede ærmeløse silkeskjorte og tie dye-skjorten i lækre farver. Og så skal der en ny læbestift med hjem... og måske den fine rygsæk... Puha, håber, jeg kan styre mig :-)


2 kommentarer:

  1. Uha de skjorter og leggings er fede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg ledte også desperat i dem i Brighton i ferien, men nogen havde desværre ryddet lageret før mig :) Heldigvis fandt jeg nogle gode alternativer...

      Slet