tirsdag den 28. august 2012

September Dreaming

September Dreaming


Her, hvor efteråret banker på, kan man vist godt tillade sig at drømme lidt om den perfekte basisgarderobe. Sorte, hvide og grå farver som baggrund for allerede eksisterende og mere farverige items i mit klædeskab. Jeg er helt pjattet med Acne-sweateren, og den smukke Sophie Bille Brahe X Weekday-ring  måtte også meget gerne bo på min hånd hele efteråret igennem. En af tingene er allerede på vej med posten. Kan I gætte hvilken?

6 kommentarer:

  1. Fed collage - ren lækkerhed! nåh, anyways - Jeg har ligenu en give-away kørende, - håber at du vil deltage:-), måske vil du ku' li' min blog:-). Der er i øvrigt 4 gaver på højkant;-)! Klik på følgende og se hvad det drejer sig om; http://fudjan.com/2012/08/give-away-2/



    Kærligst,

    Fudjan

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Fudjan,
      Tak skal du have - godt, det kunne inspirere dig. Jeg kigger gerne forbi din blog :-)

      Slet
  2. Haps! Der er godt nok meget lækkert - Acne strikken måtte også hellere end gerne bo hos mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig! Acne-sweateren er lidt af en drøm, men jeg må hellere finde et budgetvenligt alternativ :-) Heldigvis er det altid tilladt at drømme...

      Slet
  3. Årh, læderjakken er super fed. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, bikerjakken er rigtig fin og passer til alt, men jeg er også helt vild med den draperede læderjakke, der er et kunstværk i sig selv :) What to choose? :-)

      Slet