onsdag den 26. september 2012

On the look for...

On the look for...


Min søgen efter lækre efterårs-items fortsætter. I oktober vil jeg kigge efter en lun frakke - har lidt forelsket mig i Ellen fra Gina Tricot, så den må jeg hellere prøve. Ellers leder jeg stadig efter den helt perfekte, bløde cashmere-sweater. Weekday har nogle gode af slagsen. Og så kunne det være rigtig fedt med en lædertop til et råt look - Monkis version er et godt bud. Og nu, hvor jeg er blevet lidt mere modig med make-up'en, skal mine læber helt sikkert prydes med en 'larmende' bordeaux-agtig farve. Har I efterårsdrømme?


4 kommentarer:

  1. Jeg vil bare gerne have det hele på den der liste, tak! Jeg elsker flaskegrønne farver, mørke læber, og så er jeg også på udkig efter en flot frakke. Jeg vil dog gerne have én der ikke har krave, og så lukker til helt oppe i halsen. (og så må den ikke være for dyr, hmmm)

    SvarSlet
  2. He he, ja! Det er godt at have drømme - måske man skulle forsøge sig med en af de lækre 'gennere' og se, hvad de kan klare på jakkefronten? :-) Men hvor ER der altså bare mange lækre efterårsting for tiden. Det er helt klart en af mine yndlingssæsoner. Lag på lag er lækkert!

    SvarSlet
  3. Ja, lag på lag er SÅ lækkert. Jeg kan dog ikke altid finde ud af det. Jeg kan godt blive lidt stor at se på med alle de lag, hehe. Men ja, efterår er det den bedste shoppesæson - jeg elsker farveskalaen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha... Totalt det samme her! Det dér med cardigans og anorakker mv. uden over en læderjakke eller andre små jakker får mig simpelthen til at ligne en oppustet klumpfisk. Hmmm...

      Slet